Nobody
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nobody

Alliance uni1.dk
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvem er i, hvad står i for?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Diplomat
Gæst




hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_minipostedOns Okt 24, 2007 2:24 pm

Tjaa.. lidt som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig at vide noget mere om hvem i er - i forhold til hinanden (eks. skolekammerater ect.) og hvad jeres ally står for - i forhold til krig, handel, åbent forum, IAP, hvor aktiv man skal være osv -

I skriver under ansøgninger at man selv skal fortælle disse ting, men ansøgeren har ingen ide om hvem eller hvad han søger ind til!!!

håber i vil svare på denne besked!

hilsen
En som ikke har tænkt sig at søge ind, men måske tænker lidt på en sammenlægning!?
Tilbage til toppen Go down
WDoR
Devil
WDoR


Antal indlæg : 144
Location : Odense
Registration date : 24/09/07

hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: Sv: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_minipostedOns Okt 24, 2007 4:50 pm

tjaa... en sammenlægning? med hvilken alliance da???
Tilbage til toppen Go down
Dark Templar
Ice Angel
Dark Templar


Antal indlæg : 337
Registration date : 24/09/07

hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: Sv: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_minipostedOns Okt 24, 2007 5:38 pm

Du har helt ret. Vi har en forholdsvis ny alliance, vi har endnu ikke fået lavet vores alliancehistorie færdig.. Kommer når folk tager sig sammen og kommer med forslag Wink


Kan hurtigt fortælle, at vi er en samling af gamle Dead/Angels spillere og nogle nyopstartede spillere fra min skole.

Kan også fortællle dig at vi ingen ønsker har om IAP/AP osv. samt fusion med andre alliancer.

/ DT Leader of Nobody
Tilbage til toppen Go down
https://nobody.4umer.com
diplomat
Gæst




hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: Sv: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_minipostedTors Okt 25, 2007 8:20 am

glæder mig til at læse den, ellers nice forum hvem er i, hvad står i for? 210276

hilsen
en som intet har imod jer, men har raidet fordi der var profit Wink
Tilbage til toppen Go down
Dark Templar
Ice Angel
Dark Templar


Antal indlæg : 337
Registration date : 24/09/07

hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: Sv: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_minipostedTors Okt 25, 2007 9:29 am

Den er sat ind på vores allianceside..

Du angriber bare, det den bedste måde af lære at fs på Smile
Tilbage til toppen Go down
https://nobody.4umer.com
Diplomat
Gæst




hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: Sv: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_minipostedTors Okt 25, 2007 4:43 pm

har læst det! takker! hvem er i, hvad står i for? 7462

Jamen takker nok en gang, normalt får jeg ellers penge når jeg underviser, hvem er i, hvad står i for? 22330 men i dette tilfælde får jeg altså ressourcer når indlæringen ikke er lykkes Laughing

Hilsen
underviseren i FS Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvem er i, hvad står i for? Empty
IndlægEmne: Sv: hvem er i, hvad står i for?   hvem er i, hvad står i for? Icon_miniposted

Tilbage til toppen Go down
 
hvem er i, hvad står i for?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nobody :: Uden for porten :: Diplomati-
Gå til: